Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2019

Τη ζωή απ τα κέρατα...

Σήμερα έλαβα ένα βιογραφικό από κάποιον κύριο που προφανώς ψάχνει για δουλειά. Ειχε μονο την επισυναψη με το cv του χωρις να γραφει τιποτα στο σωμα του μηνυματος.
Αυτο μου δινει την ευκαιρια να γραψω κατι που το πιστευω ακραδαντα απο προσωπικη πειρα και που μπορει να βοηθησει φιλους που ψαχνουν δουλεια καθε ειδους.
Μη στελνετε βιογραφικα από καθηκον ή για να βγείτε απ την υποχρέωση για να χετε μετά να λετε οτι δεν υπαρχουν δουλειες ή οτι αν δεν είσαι στα κυκλώματα δεν βρισκεις δουλειά.
Κυνηγήστε την δουλειά.
Εγω λαμβάνω καθημερινά γύρω στα 10 βιογραφικά. Παλια που ηταν καλυτερες εποχες τα κοιταζα προσεχτικα κι οταν εβρισκα κατι ενδιαφερον καλουσα τον υποψηφιο συνεργατη για συνεντευξη. Τωρα που ειναι δυσκολοι καιροι, ριχνω μια ματιά, κι εχω ενα ετοιμο ευχαριστηριο που το κανω copy paste και απαντω οτι λυπαμαι που δεν μπορουμε να συνεργαστουμε.
Τυχαινει ομως μερικες φορες να μου πουν οι συνεργατες μου "πηρε τηλεφωνο ο ταδε και ρωτησε αν λαβαμε το βιογραφικο του" τους λεω να του πουν οτι ναι το λαβαμε και τον ευχαριστουμε πολυ. Μου λενε υστερα απο κανα δυο μερες "ξαναπηρε ο ταδε (ο ιδιος) και θελει να κλεισει ενα ραντεβου" λεω να του πουν οτι δεν εχω χρονο. Μου λενε υστερα απο κανα δυο μερες "περασε ο ταδε (ο ιδιος) και αφησε και δυο συστατικες επιστολες που δεν ειχε επισυναψει στο βιογραφικο και ρωτησε αν εισαι εδω"
Αρχιζει και μου προκαλει το ενδιαφερον. Για να επιμενει τοσο πολυ σημαινει πως ενδιαφερεται πραγματικα. Τετοιους συνεργατες χρειαζομαι. Πηγαινω και κοιταζω παλι το βιογραφικο του. Βλεπω τις συστατικες επιστολες. Ζηταω να του τηλεφωνησουν και να κλεισουμε ραντεβού!
Ελπιζω να ειναι σαφες οτι αυτα τα γραφω με αγαπη κι οχι για να την πω σε καποιους αλλα ειναι σημαντικο να δειχνεις οτι θελεις πολυ να κανεις μια δουλεια. Δεν υπαρχει περιπτωση να μην εκτιμηθει η επιμονη σου.
Ειναι λαθος να νομιζεις οτι ενοχλεις. Δεν ενοχλεις, προκαλεις το ενδιαφερον.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το μνημειο του αγνωστου εργατη.... Νομιζω πως πρεπει να το φτιαξουμε καπου και να καταθετουμε στεφανια με την ιδια συγκινηση και παρρησι...