Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2019

Ευγένεια και φόβος...

Είχε να μου συμβεί καιρό... να αναγκαστώ να σταματήσω δηλαδή ταξί που είχε άλλον μέσα... με την κρίση βρίσκω πάντα άδεια ταξί άσε που τις περισσότερες φορές καλώ το BEAT ...τώρα όμως βιαζόμουν πάρα πολύ..
Ο κύριος που καθόταν στη θέση του συνοδηγού είπε με σπασμένα ελληνικά "Αφήστε με εδώ, μη στρίψετε, δε περιάζει θα περπατήσω λίγο, για να συνεχίσετε ευθεία με τον κύριο" τον ευχαρίστησα πολύ κι είχα την ατυχή ιδέα, αφού κατέβηκε να πω στον ταξιτζή "τι ευγενικός άνθρωπος!".
Έτσι κάνουν όλοι αυτοί μου είπε - το όλοι αυτοί πήγαινε στους ξένους γιατί ο πρώην συνεπιβάτης μου φαινόταν να είναι από Ινδία, Πακιστάν, Μπαγκλαντές, από κάπου εκεί τέλος πάντων - ο φόβος τους κάνει ευγενικούς.
-Τι εννοείτε; του λέω.. ποιος φόβος; τι είναι αυτά που λέτε; ο άνθρωπος φαίνεται ότι έχει αγωγή, έχει τρόπους και ξέρει να φέρεται. Τι σχέση έχει ο φόβος;
-Άκου που σου λέω, μου απαντάει σε άπταιστο ενικό. Μόνο με το φόβο σέβονται, αλλιώς δε καταλαβαίνουν.
Το αίμα άρχισε να ανεβαίνει στο κεφάλι μου και αμέσως σκέφτηκα ότι δεν πρέπει να του κάνω το χατήρι και να πάθω εγκεφαλικό προτιμώ να το πάθει αυτός.
-Ξέρετε κάτι του λέω, εγώ είμαι ομοφυλόφιλος. Πιστεύετε ότι τόση ώρα είμαι ευγενικός και σας μιλάω στον πληθυντικό επειδή σας φοβάμαι;
-Τι σχέση έχει αυτό; μου λέει και κοκκίνησε, ο καθένας είναι ο τι θέλει.
Σε καλό δρόμο είμαστε σκέφτηκα μόλις είδα το αναψοκοκκίνισμα του, θα κατέβω μην το πάθει μπροστά μου το εγκεφαλικό και αναγκαστώ να τον τρέχω στα νοσοκομεία.
-Πώς δεν έχει του λέω. Μπορεί να θέλετε να δικαιολογήσετε και την δική μου ευγένεια που σας μιλάω τόση ώρα στην πληθυντικό και σας διευκολύνω. Έτσι κάνετε όλοι εσείς που θεωρείτε την ευγένεια αδυναμία. Αφήστε με εδώ, και του δίνω ένα 5ευρω. Προτιμώ να περπατήσω να πάρω λίγο καθαρό αέρα. Τα ρέστα μου και την απόδειξη.
15 λεπτά ήταν τα ρέστα και τα πήρα μέχρι την τελευταία δεκάρα μαζί με την απόδειξη και του βρόντηξα την πόρτα για να μάθει τι σημαίνει ευγένεια, σεβασμός και φόβος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το μνημειο του αγνωστου εργατη.... Νομιζω πως πρεπει να το φτιαξουμε καπου και να καταθετουμε στεφανια με την ιδια συγκινηση και παρρησι...