Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2018

Ποιος φταίει...

Θα ημουν διατεθειμενος να πιστεψω καθε θεωρια συνωμοσιας απ αυτες που κυκλοφορουν... οτι οι ξενοι φταινε για ολα, οτι οι εβραιομασονοι κυβερνουν τον κοσμο, οτι ολοι οι πολιτικοι ειναι πουλημενοι και πρακτορες, οτι ολοι οι ξενοι μας ζηλευουν, οτι μας μισουν, οτι θελουν να μας τα παρουν ολα, οτι θελουν να μας εξαφανισουν... ποιους; εμας που ειμαστε ελιιιινς κι οχι γκρηξ... και καθε λογης μαλακια που κυκλοφορει εδω μεσα και εξω, απ ολους τους τριτοκοσμικους υπαναπτυκτους κατοικους αυτης της χωρας (βαζω πρωτο και καλυτερο εμενα αναμεσα τους γιατι αν δεν ημουν κι εγω ετσι θα την ειχα κανει ηδη για αλλου)
Αν...
... εβλεπα γυρω μου να λειτουργει κατι. Τοτε θα λεγα ναι, ο Σοιμπλε, η Μερκελ, η Λαγκαρντ, ο Ροτσιλντ, η λεσχη Μπιλντερμπεργκ κλπ κλπ κλπ φταινε για ολα.
Αλλα τωρα πως να πω, παρα την τριτοκοσμικοτητα μου, κατι τετοιο;
Φταινε οι ξενοι που τα πανεπιστημια μας ειναι σ αυτο το χαλι;
Φταινε οι ξενοι που οι δημοσιες υπηρεσιες δεν λειτουργουν; Φταινε οι ξενοι για τα αθλια νοσοκομεια μας;
Φταινε οι ξενοι για την διαφθορα;
Φταινε οι ξενοι για την φοροδιαφυγη;
Φταινε οι ξενοι που ολες οι ελληνικες πολεις ειναι σαν βομβαρδισμενο τοπιο απο την αναρχη δομηση;
Φταινε οι ξενοι που εναν γαμημενο κωλοαντικαπνιστικο νομο δεν μπορουμε να εφαρμοσουμε τοσα χρονια;
Φταινε οι ξενοι που οδηγουμε σαν παρανοικοι και ειμαστε πρωτοι στα τροχαια ατυχηματα;
Φταινε οι ξενοι που εχουμε τους πιο διεφθαρμενους πολιτικους στην Ευρωπη;
Φταινε οι ξενοι που ντρεπομαστε να πουμε στους ξενους οτι ειμαστε Ελληνες;
Λοιπον τριτοκοσμικα ανθρωπιδια μου... κι εγω δικος σας ειμαι αλλα δεν κρυβομαι πισω απ το δαχτυλο μου... φτιαξτε τα ολα αυτα, στα οποια ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ δεν εμπλεκεται κανενας ξενος και ειναι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ δικη μας ευθυνη και τοτε και γω μαζι σας... να κατεβουμε στους δρομους ολοι μαζι και να διαδηλωσουμε εναντιον ολων αυτων... μεχρι τοτε ομως...
... τουμπεκι ψιλοκομμενο... γιατι και η ανοχη στον στρουθοκαμηλισμο εχει και τα ορια της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το μνημειο του αγνωστου εργατη.... Νομιζω πως πρεπει να το φτιαξουμε καπου και να καταθετουμε στεφανια με την ιδια συγκινηση και παρρησι...