Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2018

Black Friday...
Νομιζω πως ειμαι ο πιο αντικαταναλωτικος ανθρωπος που υπαρχει... μισω τα ψωνια (κυριολεκτικα και μεταφορικα)
Ενω εχω μικροαστικη καταγωγη δεν εχω κανενα απολυτως μικροαστικο χαρακτηριστικο οσον αφορα στον καταναλωτισμο.
Εχω ταξιδεψει σ ολον τον πλανητη, και συνεχιζω να το κανω, και δεν ψωνιζω ποτε τιποτα. Δεν εχω χειροτερο απο το να κυκλοφορω στον δρομο κουβαλωντας τσαντες απο μαγαζια με ψωνια.
Τις ελαχιστες φορες που ειμαι αναγκασμενος να αγορασω κατι για να χω κατι να φοραω και να μη κυκλοφορω γυμνος, μπαινω σ ενα μαγαζι, κατα προτιμηση μικρο και ασημαντο, και παιρνω πεντε παντελονια και πεντε μπλουζες και λυνω το προβλημα μου για τα επομενα δεκα τουλαχιστον χρονια.
Δεν δοκιμαζω ποτε ρουχα... αν δεν μου κανουν τελικα τα χαριζω.
Τα επιπλα του σπιτιου μου τ αγορασα μια φορα και θα αγορασω κατι ξανα μονο αν σπασει κατι η παλιωσει τοσο που θα ειναι για πεταμα.
Μου αρεσει να ξοδευω τα χρηματα μου σε αυλα αγαθα ή αγαθα που δεν μενουν οπως για παραδειγμα, ταξιδια, φαγητο, ποτο, θεαματα, μασαζ, σεξ κλπ
Οποτε μη μου μιλατε για black friday εμενα... απευθυνεστε σε λαθος ανθρωπο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το μνημειο του αγνωστου εργατη.... Νομιζω πως πρεπει να το φτιαξουμε καπου και να καταθετουμε στεφανια με την ιδια συγκινηση και παρρησι...