Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2019

ΑΡΙΣΤΕΡΑ – ΔΕΞΙΑ

Διαλογος με φιλο
Αυτος: Ειμαι αριστερος και δε σκοπευω ν αλλαξω
Εγω: Κι εγω
Αυτος: Εσυ αλλαξες, εγινες φιλελευθερος
Εγω: Πιστευω στον κοινωνικο φιλελευθερισμο, αρα ειμαι αριστερος.
Αυτος: Δηλαδη;
Εγω: Δηλαδη πιστευω στην ιδιωτικη επιχειρηματικοτητα, το κρατος δεν πρεπει να χει καμια απολυτως σχεση με επιχειρησεις, γι αυτο πιστευω οτι πρεπει να φτιαξουμε ενα κρατος φιλικο για επενδυσεις, να πεσει χρημα στην αγορα, να ερθει η αναπτυξη, να ανοιξουν δουλειες, να παταχθει η ανεργια και το κρατος, το σοβαρο κρατος στο οποιο πιστευω, να ρυθμιζει και να ελεγχει τις εργασιακες σχεσεις και να τιμωρει αυστηρα καθε φορα που διαπιστωνεται ασυδοσια απ την πλευρα των επιχειρηματιων, εργοδοτων κλπ Το κρατος πρεπει να υπαρχει μονο στον στρατο, στην αστυνομια, στην δικαιοσυνη, και μερικως, παραλληλα δηλαδη με την ιδιωτικη πρωτοβουλια, στην παιδεια και την υγεια... πουθενα αλλου. Ενα κρατος σοβαρο, με αυστηρους ελεγχους, αξιολογηση κλπ οχι μπουρδελο σα το δικο μας.
Αυτος: Εγω πιστευω οτι ολα πρεπει να ναι κρατικα.
Εγω: Άρα είσαι κομμουνιστής. Που το ειδες να πετυχαινει αυτο το συστημα;
Αυτος: ....
Εγω: ο κρατισμος ειναι εναντιος στην ανθρωπινη φυση. Ο ανθρωπος ειναι φτιαγμενος για να αγωνιζεται στον στιβο της ελευθερης οικονομιας. Γι αυτο απετυχε ο κομμουνισμός οπου εφαρμοστηκε και προκαλεσε τεραστια δυστυχια.
Αυτός: Εγώ ψηφίζω ΚΚΕ όχι για να ρθει ο κομμουνισμος αλλα για ν ασκει πιεση το ΚΚΕ παντου υπερ των εργαζομενων.
Εγώ: Μα το ΚΚΕ επιδιωκει την καταστροφη της χωρας. Επειδη πιστευει σε ενα διαφορετικο κοινωνικοπολιτικοοικονομικο μοντελο θελει να αποδειξει οτι ο καπιταλισμος ειναι βλαβερος και η μονη λυση ειναι ο κομμουνισμος. Η γραμμη που παιρνουν ολοι οι κομμουνιστες απο το κομμα τους ειναι: Γκρεμιστε ο τι εχει μεινει ορθιο. Γι αυτο θα τους δεις να υπονομευουν καθε προσπαθεια αναπτυξης. Ενα υψηλοβαθμο στελεχος του ΚΚΕ μου ειχε πει καποτε "Δεν υπαρχει τιποτα καλο στον καπιταλισμο". "Τιποτα;" απορησα, "ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ" μου ειπε ορθα κοφτα και τελειωσε εκει η συζητηση. Οι χωρες των οποιων οι πολιτες ευημερουν ειναι χωρες φιλελευθερες. Ο καπιταλισμος εχει τεραστια προβληματα, τρομερες αδικιες τις οποιες πρεπει να αγωνιζομαστε να λυσουμε μεσα απο τον καπιταλισμο. Το να προσπαθουμε να τον ανατρεψουμε μονο δυστυχια μπορει να προκαλεσει. Εσυ πιστευεις οτι πρεπει να ναι ολα κρατικα, δεν εισαι ο μονος που το πιστευει αυτο ειστε πολλοι και τα ποσοστα σας ειναι αρκετα υψηλα. Εχεις σκεφτει ποτε οτι με τη σταση σας αυτη συμβαλλετε στην αυξηση της ανεργιας και της δυστυχιας του κοσμου ενω υποτιθεται οτι στοχευετε στο αντιθετο; Δε λεω οτι σε σας οφειλεται η ανεργια και η δυστυχια, λεω οτι συμβαλλετε. Ποιος θα ρθει να επενδυσει στη χωρα με την ασταθεια που προκαλειτε εσεις οι κρατιστες; Εχετε την ψευδαισθηση οτι ειστε υπερ του αδικημενου ενω με τη σταση σας ειστε εναντιον του.
Αυτος: Και τι να κανουμε δηλαδη; να παμε με τ αφεντικα;
Εγω: Ακριβως.Το επιχειρηματικο δαιμονιο ειναι ενα ταλεντο που πρεπει να το θαυμαζουμε αντι να το λοιδωρουμε. Να χαιρεστε που ανοιγουν επιχειρησεις και που δημιουργειται πλουτος διοτι ο πλουτος φερνει πλουτο σε ολους, ο κοσμος βρισκει δουλεια, ανεβαινει το βιοτικο επιπεδο. Και παραλληλα πρεπει να ειστε αμειλικτοι οταν το αφεντικο δεν ειναι συνεπες με τις υποχρεωσεις του απεναντι στους εργαζομενους. Αυτο σημαινει αριστερος. Ο αληθινος αριστερος δε μισει τ αφεντικα αντιθετως τα λατρευει γιατι δινουν δουλειες και δημιουργουν ευημερια στην κοινωνια. Παραλληλα τα ελεγχει ωστε να ειναι ενταξει απεναντι στους εργαζομενους.
Αυτος: και τοτε ποια θα ειναι η διαφορα μου με τους δεξιους;
Εγω: Η διαφορα ειναι οτι οι δεξιοι (οι σωστοι δεξιοι οχι οι καραγκιοζηδες που εχουμε εδω) πιστευουν οτι τα αφεντικα δε πρεπει να δινουν αυξησεις στους εργαζομενους, πρεπει να ειναι σφιχτοι με τις παροχες ωστε τον πλουτο που συσσωρευουν να τον επενδυουν ετσι ωστε να ανοιγουν ολοενα και πειρσσοτερες επιχειρησεις και να δημιουργουνται νεες θεσεις εργασιας και ακομα μεγαλυτερος πλουτος και ευημερια. Οι αριστεροι απο την πλευρα τους (οι σωστοι αριστεροι οχι οι καραγκιοζηδες που εχουμε εδω) πιεζουν για παροχες ωστε οι εργαζομενοι να αμοιβονται αξιοπρεπως για τη δουλεια τους. Αυτη πρεπει να ναι ολη κι ολη η διαφορα.
Αυτος: ….
Εγω: Κοινωνικός φιλελυθερισμος λεγεται και είναι το πιο δικαιο κοινωνικοπολιτκοοικονομικο συστημα που υπαρχει.
Πειτε μου εσεις που εχω αδικο;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το μνημειο του αγνωστου εργατη.... Νομιζω πως πρεπει να το φτιαξουμε καπου και να καταθετουμε στεφανια με την ιδια συγκινηση και παρρησι...