Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2019

Ελγίνεια όπως Μακεδονία.

Μα τι σχέση έχουν θα μου πείτε... έχουν και παρά έχουν... όταν λέτε μας τα πήραν όλα δε θα μας πάρουν και το όνομα πρώτα πρώτα από αυτά που μας πήραν έχετε στο νου σας τα ελγίνεια.
Εγώ πάλι αν ήμουν διευθυντής του αρχαιολογικού μουσείου Αθηνών θα χάριζα σε όλα τα απομακρυσμένα μουσεία του κόσμου από το Γουέλινγκτον της Νέας Ζηλανδίας μέχρι το Άνκορατζ της Αλάσκας κι από την Καμτσάκα μέχρι την Παταγονία όλα τα έργα τέχνης που έχουμε κλεισμένα και σαπίζουν στις αποθήκες του μουσείου. Για να δημιουργήσουν στα μουσεία τους τμήμα αρχαιοελληνικών εκθεμάτων...
Με τον όρο...
... να ιδρύσουν στα πανεπιστήμια τους τμήμα ελληνικών σπουδών αρχαίων και νέων... όχι μόνο δηλαδή Θουκυδίδης, Αισχύλος και Αριστοτέλης αλλά κυρίως Καβάφης, Σεφέρης και Ελύτης.
Το κόνσεπτ το δικό μου δηλαδή και στα δύο ζητήματα σε αντίθεση με το δικό σας είναι εξωστρεφές. Εγώ πιστεύω δηλαδή ότι όχι μόνο δεν πρέπει να επιστρέψουν τα ελγίνεια στην Ελλάδα αλλά πρέπει να στείλουμε κι άλλα στο εξωτερικό. Εγώ πιστεύω πως όχι μόνο η γειτονική χώρα πρέπει να ονομάζεται Μακεδονία αλλά μακάρι κι άλλες χώρες να αλλάξουν τα ονόματά τους και να ονομαστούν Θεσσαλία, Αρκαδία, Φωκίδα κλπ
Πάψτε να είστε μίζεροι, σκατόψυχοι και ανασφαλείς. Αποκτήστε αυτοπεποίθηση, πιστέψτε στον εαυτό σας, σταματήστε να βλέπετε παντού εχθρούς, θεραπεύστε την μανία καταδίωξης από την οποία πασχετε, μη κάνετε σα γυναικούλες, ξυπνήστε!
Καντε περηφανους τους προγονους σας για τους οποιους τοσο πολυ κοπτεστε... εκεινοι εκαναν το θαυμα του 5ου αιωνα στο οποιο υποκλινεται ολη η υφηλιος και το οποιο ακομα εξαργυρωνουμε χωρις να το αξιζουμε και χαρη στο οποιο υπαρχουμε επειδη ειχαν ανοιχτο μυαλο...
... Ανοιξτε!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το μνημειο του αγνωστου εργατη.... Νομιζω πως πρεπει να το φτιαξουμε καπου και να καταθετουμε στεφανια με την ιδια συγκινηση και παρρησι...