Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2019

Θάνατος...

Δεν θα με πείραζε να πεθάνω και να τέλειωναν όλα για όλους... με πειράζει που θα πεθάνω και οι άλλοι θα συνεχίσουν να ζουν... εκτός κι αν γίνει κανα θαύμα.... μακαρι παναϊτσα μου.
A propos...
Έχω δώσει εντολή να με κάψουν, εννοείται χωρίς παπαδαριό και τέτοια, αλλά επειδή όλοι οι κοντινοί μου είναι θεούσες φοβάμαι πως μπορεί να μου κάνουν καμιά κουτσικέλα στο τέλος και δε ξέρω πως να το χειριστώ από κει που δε θάμαι.
Και μη τολμήσει κανείς και γράψει καλό ταξίδι στη γειτονιά των αγγέλων και καλο παράδεισο και άλλες μπαναλιτέ του είδους γιατί απο κει που δε θα μαι θα τριζουν τα κοκαλα μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το μνημειο του αγνωστου εργατη.... Νομιζω πως πρεπει να το φτιαξουμε καπου και να καταθετουμε στεφανια με την ιδια συγκινηση και παρρησι...