Τετάρτη 6 Μαρτίου 2019

Σημασια εχει να ξερεις ν αγαπας.

Καποτε ενας πατερας μου ζητησε ενα πλαστο πτυχιο για την κορη του αντις αδρας αμοιβης.
Του εξηγησα οσο πιο ευγενικα μπορουσα οτι ο λογος που δεν τον πεταω εξω με τις κλωτσιες ειναι οτι καταλαβαινω την αγωνια που εχει σαν πατερας για το παιδι του και το μελλον του.
Νομισε οτι μου φανηκαν λιγα τα λεφτα. Μου τα διπλασιασε σχεδον. Του ειπα οτι ντρεπομαι για λογαριασμο του και λυπαμαι το παιδι του που εχει εναν τετοιο πατερα.
Εφυγε βριζοντας με για την απληστια μου. Του ηταν αδυνατον να καταλαβει οτι δεν εξαγοραζονται ολα. Ουτε λιγο ουτε πολυ μου ειπε "Αν σου δινα εκατο χιλιαδες μια χαρα θα τα παιρνες".
Η αγαπη για το παιδι του ειναι αναμφισβητητη αλλα τελικα εχει σημασια ν αγαπας η να ξερεις ν αγαπας; γιατι αγαπωντας ετσι γενικα και αοριστα μπορει να βλαψεις ανεπανορθωτα τον αλλον.
Σημασια εχει να ξερεις ν αγαπας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το μνημειο του αγνωστου εργατη.... Νομιζω πως πρεπει να το φτιαξουμε καπου και να καταθετουμε στεφανια με την ιδια συγκινηση και παρρησι...