Παρασκευή 5 Απριλίου 2019

Ζωή χωρίς συγκρίσεις...

Εισαι πετυχημενος, μου λεει, τολμησες στη ζωη σου, εκανες παντα αυτο που ηθελες εσυ, κι οχι αυτο που ηθελαν οι αλλοι, ταξιδεψες σ ολον τον κοσμο, εζησες εντονα... ενω εγω...κι ειπε ενα κατεβατο μιζερο, δακρυβρεχτο και μελοδραματικο.
Ολα ειναι ζωη της ειπα, κι αυτο που εζησα και ζω εγω, κι αυτο που εζησες και ζεις εσυ... μη συγκρινεις... ειναι μεγαλη παγιδα η συγκριση... η μοναδικη επιτυχια που αναγνωριζω στον εαυτο μου ειναι οτι απο πολυ μικρος σταματησα να με συγκρινω με τους αλλους και γι αυτο απολαμβανα παντα αυτο που ειχα.
Εγω απολαμβανω ενα φαγητο στη ρατκα εξισου μ ενα φαγητο στα γκουντις... εγω κοιμαμαι υπεροχα σ ενα 5στερο ξενοδοχειο και την επομενη νυχτα κοιμαμαι ονειρεμενα σ εναν κοιτωνα με αλλους 17 σε διπλα πανω-κατω κρεβατια.
Ειναι μεγαλη παγιδα το τριπ της επιτυχιας και κουβαλαει πολλη δυστυχια... ξερεις ποσους φαινομενικα πετυχημενους ξερω που τους ζηλευουν για την επιτυχια τους ολοι, που στην πραγματικοτητα ειναι βαθυτατα δυστυχισμενοι; διοτι δεν τους φτανει η επιτυχια που εχουν, την συγκρινουν με καποιων αλλων και λυσσανε, οπως και οι αλλοι λυσσανε με αλλους πιο πετυχημενους... κι αυτο το κακο τριπ δεν εχει τελειωμο.
Η μονη επιτυχια που αναγνωριζω ειναι το οτι καταφεραμε και ειμαστε ζωντανοι (και της θυμισα εκει πανω κοινους μας φιλους που χασαμε στο διαβα της ζωης, καποιους μαλιστα πολυ νωρις)
Αυτη ειναι και η μια μοναδικη επιτυχια που επιτρεπεται να νιωθουμε και να απολαμβανουμε ολοι μα ολοι οσοι ειμαστε ζωντανοι... καμια αλλη... ολα τ αλλα ειναι παγιδα και πηγη δυστυχιας (σκεφτειτε μονο τον απλο λαο που δεν μπορει να καταλαβει πως ειναι δυνατον να ειναι πλουσιος και διασημος και να αυτοκτονει ο ταδε ηθοποιος η ο δεινα τραγουδιστης)
Ζωη ειναι... υπεροχη ζωη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το μνημειο του αγνωστου εργατη.... Νομιζω πως πρεπει να το φτιαξουμε καπου και να καταθετουμε στεφανια με την ιδια συγκινηση και παρρησι...