Τρίτη 23 Απριλίου 2019

Ένα καλό βιβλίο...

Μεγαλωσα σ ενα σπιτι χωρις βιβλια περα απο τα βασικα... Χωρις Οικογενεια, Η Καλυβα του Μπαρμπα Θωμα και τα τετοια...
Μια μερα η φιλολογος μας στην β' γυμνασιου μας ειπε οτι για να γραφουμε καλες εκθεσεις πρεπει να διαβαζουμε εξωσχολικα βιβλια... εξωσχολικα βιβλια; τι ν τουτο παλι; (ουτε που μου περασε απ το μυαλο οτι αυτα τα δυο-τρια που υπηρχαν στο σπιτι ηταν εξωσχολικα)
Εσπασα τον κουμπαρα μου, πηρα ολες μου τις οικονομιες και πηγα σ ενα βιβλιοπωλειο.
Εγω: Γεια σας, θα ηθελα ενα βιβλιο.
Ο υπαλληλος: Τι βιβλιο;
Εγω: Ενα καλο βιβλιο.
Αυτος: Καλο βιβλιο; Τι καλο βιβλιο;
Εγώ: Εξωσχολικο.
Αυτος: Εξωσχολικό;
Εγω: (που αρχισα να τα παιρνω) Ναι, ενα καλο εξωσχολικο βιβλιο.
Μου εδωσε το διτομο "Η Μαζικη Ψυχολογια του Φασισμου" του Βιλχελμ Ραιχ. Επειδη ειδα οτι τα λεφτα μου εφταναν και περισσευαν του ζητησα ακομα ενα κι αυτος μου δωσε το "Αγχος στον Καπιταλισμο" του Ντητερ Ντουμ. .
Στεκονται αθιχτα και τα δυο ακομα στην βιβλιοθηκη μου η οποια ομως πλεον αριθμει πανω απο 1500 τομους (εκ των οποιων τα 1300 τουλαχιστον, διαβασμενα)
Συμπερασμα: Μια καλη καθηγητρια κι ενας ηλιθιος υπαλληλος βιβλιοπωλειου μπορει να κανουν εναν βλαμμενο εφηβο βιβλιοφαγο και να του φτιαξουν μια ωραια βιβλιοθηκη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το μνημειο του αγνωστου εργατη.... Νομιζω πως πρεπει να το φτιαξουμε καπου και να καταθετουμε στεφανια με την ιδια συγκινηση και παρρησι...