Παρασκευή 3 Μαΐου 2019

Αβρότητες...

Αν εξαιρέσουμε τη γλώσσα, και τηρουμένων πάντα των αναλογιών, οι νεοέλληνες έχουν τόση σχέση με τον αρχαιοελληνικό πολιτισμό όσο και οι σύγχρονοι κάτοικοι της Αιγύπτου με τον πολιτισμό των Φαραώ. Τόσο στην μία χώρα όσο και στην άλλη, ο επισκέπτης θαυμάζει τα αρχαία και λυπάται λίγο, αναλογιζόμενος τι ήταν ο τόπος και που κατάντησε!

Και με την ευκαιρία θυμήθηκα έναν διάλογο μου με ένα Αιγύπτιο σε ένα ταξίδι μου εκεί.

Αυτος: Ντου γιου λαικ ιτζιπτ σερ;
Εγώ: Γιες.
Αυτός: Θενκιου. Μπατ πολιτικς προμπλεμ.
Εγω: Γιες.
Αυτός: Γουέρ γιου φρομ;
Εγώ: Γκρής.
Αυτός: Γουέρ;
Εγώ: Γιουνάν.
Αυτός: Αααα.... μπιούτιφουλ!
Εγώ: Γιες.
Αυτός: Μπατ πόλιτικς προμπλέμ.
Εγώ: Γιες.

Αβρότητες μεταξύ υπανάπτυκτων τριτοκοσμικών, περήφανων όμως για το ένδοξο παρελθόν τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το μνημειο του αγνωστου εργατη.... Νομιζω πως πρεπει να το φτιαξουμε καπου και να καταθετουμε στεφανια με την ιδια συγκινηση και παρρησι...