Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2018

Εγω και το φαγητο.

Δεν ειναι στα ενδιαφεροντα μου ισως γι αυτο τρωω ανεξελεγκτα και βαζω ευκολα κιλα.
Δεν εχω κλεισει ποτε να φαω σ ενα εστιατοριο (εκτος αν εχουν κλεισει αλλοι) συνηθως δηλαδη περπαταω πειναω και σταματαω στο πρωτο που θα βρω και τρωω. (αρκει να μ αρεσει)
Δεν μ αρεσει να δοκιμαζω φαγητα και κουζινες.
Δεν πινω κρασι αλλα νερο ανθρακουχο η κοκα κολα λαιτ, σπανιως δε καμια μπυρα.
Σιχαινομαι τα γκουρμε.
Δεν τρωω φρουτα και λαχανικα.
Τρώω εξ ίσου ευχάριστα στην Ράτκα (κρίσπι ντακ) και στα Γκούντις (κλαμπ)
Αγαπω πολυ τα μακαρονια, τα γεμιστα, το σουσι (μονο τα μακι) τις πιτσες τα σουβλακια τα γλυκά και τα παγωτα. Δεν μ αρέσουν τα ψάρια, οι μπάμιες και τα παντζάρια.
Μαγειρευω σπανια και δεν εχω μαγειρεψει ποτε χωρις να πειναω επειδη θα πεινασω αργοτερα. Τις σπανιες φορες που μαγειρευω, πειναω, σηκωνομαι και κανω μια μακαροναδα (σε 15 λεπτα τρωω).
Τρωω συνηθως τα ιδια και τα ιδια.
Ειμαι λιγο σιχασιαρης γι αυτο προτιμω να βλεπω τα φαγητα σε βιτρινα πριν παραγγειλω (θελω και να τα μυριζω).
Αγαπημένη μου συνήθεια είναι να παίρνω από σούπερ μάρκετ ψωμι, σαλαμι, τυρι και κοκα κολα και να κάθομαι να τα φάω σ ενα παγκακι. Η απολυτη ευτυχια!
Οσο υπαρχει πεινα στον κοσμο δεν προκειται ν αλλαξω τη σχεση μου με το φαγητο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το μνημειο του αγνωστου εργατη.... Νομιζω πως πρεπει να το φτιαξουμε καπου και να καταθετουμε στεφανια με την ιδια συγκινηση και παρρησι...