Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2019

Είδα στον ύπνο μου τον Μεγαλέξανδρο και μου είπε:

"Εγώ έφτασα μέχρι τον Ινδό ποταμό για να διαδώσω τις αρχές και τις αξίες του ελληνικού πολιτισμού, για να κάνω γνωστό στα πέρατα του κόσμου το ελληνικό πνεύμα, εγώ που δεν γεννήθηκα Έλληνας αλλά έγινα Έλληνας - μ έκανε Έλληνα ο δάσκαλός μου ο Αριστοτέλης - διότι Έλληνας δε γεννιέσαι αλλά γίνεσαι, είμαι πολύ στεναχωρεμένος με τα καμώματά σας και τρίζουν τα κόκαλά μου από οργή και αγανάκτηση.
Εντάξει έχουν περάσει πολλά χρόνια και είναι λογικό με τα τόσα που έχετε τραβήξει να είστε αποκομμένοι από τις αξίες του ελληνικού πολιτισμού αλλά είναι δυνατόν να μας εξευτελίζετε όλους εμάς έτσι; είναι δυνατόν να είστε τόσο φλωρούμπες; Συνάντησα προχθές τον Περικλή, τον Φειδία, τον Αισχύλο και τον Θεμιστοκλή και ήταν απελπισμένοι, μου είπαν κάνε κάτι, δεν είναι δυνατόν να μας ντροπιάζουν έτσι. Εμείς αγωνιστήκαμε για την ελευθερία και την δημοκρατία κι αυτοί θέλουν να υψώσουν τείχη και να κλείσουν το ελληνικό πνεύμα σε σύνορα; Ο καθένας που θέλει μπορεί να λέγεται Έλληνας, Μακεδόνας, Θεσσαλός, Αθηναίος ή οτιδήποτε άλλο ελληνικό μου βροντοφώναξαν. Είναι δυνατόν να είναι τόσο κομπλεξικοί οι σημερινοί κάτοικοι αυτού του τόπου; Εσύ έφτασες στην άκρη του κόσμου και χάρη σε σένα έγιναν Έλληνες, έγιναν Μακεδόνες, Αφρικανοί και Ασιάτες που χάρη σε σένα γνώρισαν την τέχνη και τον πολιτισμό μας και τώρα αυτοί θέλουν να απαγορέψουν την τιμή να ονομάζεται Έλληνας ή Μακεδόνας όποιος επιθυμεί να ονομάζεται έτσι; Κάνε κάτι μου είπαν.
Δεν ήξερα τι άλλο να κάνω και ήρθα σε σένα. Κάνε κάτι, μίλησε τους, δεν μπορεί να έχουν γίνει ρατσιστές και φασίστες όλοι οι απόγονοί μας, δε μπορεί να φέρονται τόσο φοβισμένα, δε μπορεί να είναι τόσο λούζερ... πες τους ότι ΟΠΟΙΟΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΣΕ ΚΆΠΟΙΟΝ ΝΑ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ."
Αυτά μου είπε δακρυσμένος και χάθηκε στο υπερπέραν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το μνημειο του αγνωστου εργατη.... Νομιζω πως πρεπει να το φτιαξουμε καπου και να καταθετουμε στεφανια με την ιδια συγκινηση και παρρησι...