Πέμπτη 28 Μαρτίου 2019

Ενημέρωση;
Ευχαριστώ, δεν θα πάρω.

Πριν από πολλά χρόνια σε μια άσκηση στη διάρκεια του μαθήματος ζήτησα από μια μαθήτρια να σκεφτεί ότι παρακολουθεί το δελτίο ειδήσεων στην τηλεόραση και να..... με διέκοψε και μου είπε ότι δεν βλέπει τηλεόραση.
Της είπα οκ.... σκέψου ότι ακούς δελτίο ειδήσεων στο ραδιόφωνο. Μου είπε ότι δεν ακούει ραδιόφωνο.
Κράτησα την ψυχραιμία μου και της είπα, εντάξει διαβάζεις στην εφημερίδα ότι.... δεν διαβάζω εφημερίδες μου είπε.
Μα καλά, πώς ενημερώνεσαι; την ρώτησα.
Δεν μ' ενδιαφέρει η ενημέρωση μου αντέτεινε. Δεν την χρειάζομαι. Αν συμβεί κάτι σημαντικό θα το μάθω.Να, τις προάλλες μπήκα σ' ένα ταξί κι άκουσα ότι χτύπησαν τους δίδυμους πύργους.
Τι παράξενο παιδί! σκέφτηκα τότε.
Τι υπέροχο παιδί! σκέφτομαι σήμερα. Και πόσο απαλλαγμένο απ' όλην αυτήν την χυδαιότητα της "ενημέρωσης".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το μνημειο του αγνωστου εργατη.... Νομιζω πως πρεπει να το φτιαξουμε καπου και να καταθετουμε στεφανια με την ιδια συγκινηση και παρρησι...